torek, 22. april 2008

Tudi letos nisem mogla, da ne bi

v tednu slovenske knjige kupila vsaj ene knjige, kljub omejenemu osebnemu proračunu, ki je večinoma namenjen najemnini za stanovanje in stroškom za elektriko, upravljanje itd, in kljub temu, da knjig pri meni pa res ne manjka. Nekaj sem jih bila sicer primorana pustiti pri starših zaradi upora mojih selitvenih pomagačev, da takšne količine knjig pa res ne bodo več prenašali sem in tja, nekaj pa jih je, na mojo veliko žalost in raztresenost, ostalo v prejšnjem stanovanju - upam, da jih nekoč vendarle dobim nazaj. No, tokrat sem se zagledala v Preklete kadilce od Svetlane Makarovič. Ravno pravo čtivo po večernem prevajanju, jutri pa jo posodim prijateljici, ki me je že danes klicala, da nujno potrebuje kakšno čtivo, drugače se ji bo, tokrat zares, utrgalo od dolgčasa, ker strank pač ni toliko, da bi ji zapolnjevale osemurni delovni čas.
Aja, baje je lepo, da v tednu knjige knjigo komu tudi podarimo. Mogoče pa tile Prekleti kadilci vendarle ne bodo samo posojeni.

Ni komentarjev: