sreda, 30. april 2008

Tečem

priznam, čeprav sem včasih to zavračala z "Zakaj le bi se človek mučil, če mu ni treba?"; čeprav ne hujšam, ker mi ni treba, prej obratno; čeprav se ne pripravljam na noben organiziran tek (mogoče pa kdaj, kaj vem?); čeprav nisem v nikakršnem tekaškem forumu, čeprav bi se bilo dobro vsaj priklopit in izvedet, kakšna je prava oprema za tekat, ker je moja trenutno kr neki :).
Tečem, ker takrat obstajava samo jaz in cesta, nihče drug, nič drugega. In paše. Zelo.

2 komentarja:

:-) pravi ...

Hehe... Le pazi se! Saj veš, da primanjkuje tekačev za kako ekipo... ;-)

Tina. pravi ...

Tudi jaz tecem in mi je fajn. Ful. In enako kot ti, me pred par leti zive noben ne bi preprical v to. Zdaj pa, ce dva dni ne grem tect, sem kar nemirna in tecna. Se mi zdi, da sem kar odvisna od teka.

Moj edini problem je, da hodim tect v fitnes center, na masino. Zunaj mi ne gre tako dobro. Pa bi rada. Veliko je krivo soparno in vroce teksasko vreme. Mogoce bo v Buffalu lazje (ko ne bo snega, seveda).