ponedeljek, 28. april 2008

Po dolgem času spet na Špici

Dolgo časa mi je bila kul, za prebrat Sobotno prilogo Dela, poglavje kakšne knjige, čvek s prijateljico, potem pa sem pred kakšnim letom dobla občutek, da so se tam začeli zbirati glasni ljubljanski pozerji, ki so nekako in ne vem zakaj, zalutali in spregledali Mačka. In do danes me ni bilo tam. Čeprav sem jo pogrešala, predvsem legendarnega natakarja, ki ti prinese tisto, kar nisi naročil, če ti pa že prinese to, kar si naročil, nikakor ne more pogruntati, koliko drobiža ti mora vrniti. Vedno pa pripomni kakšno simpatično.
In danes se primajam tja in taista oseba od daleč skoraj zakriči: "Ma kje si mi ti ljepotice? Laško?" Vesela, da je še živ, mu rečem: "Ma tukaj sem. Laško, ja. In kako kaj?" Pa on v svojem stilu: "Zdaj vse v redu."
Simpatično. Tudi ljubljanskih mačkotov nisem videla. Morda pa Špica spet postajo to, kar je nekoč bila.
Aja, pa s sabo sem imela knjigo, ki mi jo je posodila prijateljica, God's spy od Juan Gomez Jurado-ja. Umori v Vatikanu, na kratko. Me je potegnila, tako da današnji večer ne bo prevajanja, draga službo moja.

P.S. Nujno si moram nabavit fotoaparat. Kakšnega ne predragega.

4 komentarji:

lili pravi ...

sori, ker smetim s komentarji, samo mam zmerom kaj za povedat. veš kake lušte si mi naredila s to špico! takoj zdaj bi se prestavila tja.
glede fotoaparata pa močno priporočam LUMIX.

balena pravi ...

Sem prečekirala, ti Lumixi so pri nas kar dragi. Mogoče.

lili pravi ...

dragi so povsod, priporočam ebay, samo mogoče je to vseeno več, kot si pripravljena zapraviti.

:-) pravi ...

ma ti si privošči, pa ptiče raj v živo poslušaj! službeni (p)tiči ne znajo tko lepo žgolet! ;-)