torek, 29. april 2008

Nina Simone

Carica, najboljši ženski vokal na svetovni glasbeni sceni, po mojem menenju, in bejba z možgani. Zanjo me je pred mnogimi leti navdušila Nta, ko mi je posodila njen The best of Nina Simone CD, ki si ga na mojo žalost nisem nikoli zapekla (moram ga nekje staknit, bemti). No, danes mi je zapasalo in sem na youtube poslušala nekaj njenih komadov: Sinnerman (noro), My baby just cares for me (legenda, vsakič ko ga puslušam/gledam mi je žal, da nisem bila dovolj trmasta, da bi prepričala starce, da igrati klavir pa vseeno ni tako brezvezna zadeva) in nešteti ostali. O ja, CD shop, I'm coming. Vredno imeti original.

3 komentarji:

nta pravi ...

Če lahko, z nakupom počakaj do 15. maja, ker bodo takrat neki popusti, ti sporočim.

lili pravi ...

ja, ene se splača meti v originalu.
pa zakaj nisi prej javial, da maš blog?? zdaj moram pa vse za nazaj prebrati!!!
:)

lili pravi ...

hej lena, lih kar sem ti naročila 'the very best of nina simone' na eni spletni strani, ki ne dostavlja v slovenijo imajo pa kul cene.
to je moje darilo zate za roj dan, ok? ti ga pošljem, ko ga dobim.
p.s. pa če mi dovoliš, bi si ga presnela pred tem.:)