sreda, 29. oktober 2008

Potrjeno


Moja muca Aiko ima obsesijo na pilico za nohte.

To zveni čisto nedolžno, lahko pa deluje totalno "skeri", ker se je pilica iz dneva v dan pojavljala tam, kjer je sama sigurno nisem pustila - dokler ni popolnoma izginila.

Pa sem kupila novo, čisto navadno, čistonič zanimivo pilco za nohte (je pa dobro pilila) in jo postavila na svoje mesto, kjer pa je naslednji dan, ko sem prišla iz službe, spet ni bilo!?

Je pa Aiko sumljivo tiho s svojimi velikimi očmi zvedavo pogledoval proti meni, kaj za vraga iščem, medtem ko je sam kot prilepljen ležal na kopalniški preprogi - pod katero sem seveda našla izgubljeno novo pilico, pod pralnim strojem pa še staro.

P.S. Novo sem pospravila v omaro, za vsak slučaj, staro pa ne. In ni je več tam, kjer sem jo pustila.

Ni komentarjev: