petek, 7. november 2008

Jež

Vse kar sem do nedavnega vedela o teh malih bitjih, je to, da kljub svoji majhnosti s svojim gibanjem, predvsem nočnim, ko jih ne moreš videti, povzročajo tak hrup, da pričakuješ, da boš zdaj zdaj pred seboj zagledal celega medveda, ne pa ježka.

In pol sem dobila na mail tole fotografijo:

Pogled na to čudovito bitjece od spodaj me je tako navdušil, da sem prebrskala net in odkrila:

- da imajo ljudje ježke za domače živali, kot mačke, pse, kanarčke, prašičke itd;
- da je zgodbica o ježkih z nataknjenimi jabolkami in hruškami čista izmišljotina, ker jedo predvsem insekte, zaradi česar doma ne boste več imeli muh, komarjev, mokarjev, moljev in ostale nadloge;
- da jih z mlečno hrano lahko ubijete, ker ne prenašajo laktoze;
- da se rodijo slepi in brez bodic;
- da radi tekajo v krogu;
- da so zelo radovedni in radi vohljajo naokoli, ob vsaki novi vonjavi pa v ustih ustvarijo peno, ki si jo potem vtirajo v svoje bodice (se še ne ve zakaj, mora pa izgledat zelo simpatično);
- da z lastnikom radi gledajo TV in v spanju smrčijo;
- da zanjo biti dobri prijatelji z mački itd.

Me prav zanima, kaj bi na zadnjo alinejo rekel Aiko.

7 komentarjev:

Tina. pravi ...

Iiii, kaksna luskana fotka.

In prav zanimive informacije o jezkih. Se pravi, si bos enega nabavila? ;)

lili pravi ...

no daj, ga bomo k tebi hodli gledat. pa še aiko bo mela prijatla, ko boš ti v službi.

:-) pravi ...

kaj pa praviš, da bi delal kar družbo boleku? ;-)

Nataša Pregl pravi ...

dan. ok, zdej smo to o ježu prebral in v nulo naštudiral (časa je blo konc koncev dost :-), ti pa kaj novega napiši in bolj redno piši, sicer boš resna kandidatka za odstrel z moje liste redno branih blogov.

je za premislt, ti povem!!

lili pravi ...

se strinjam z nto, daj napiši še kaj, no!
ali se pa vsaj po mailu kaj javi, me bo še skrbeti začelo.

lili pravi ...

alena zgleda niti gmaila ne bere. ji bo treba na njen mail pisat.

PolonaP pravi ...

ajej, kako ljubek ježek.

vidiš, jaz sem bila tudi prepričana, da jim je treba mleka nastavit.