četrtek, 14. avgust 2008

Ločevanje odpadkov

je nekaj, na kar poskušam navaditi sodelavce v službi. Zato sem jim namestila zabojnike za papir, embalažo in steklovino v skupni prostor, v svoji pisarni pa koše za smeti opremila z oznakami, kaj se v njih meče. Ja, pa navajam jih na to, da si plastenko vode ponovno napolnijo iz galone (cooler za vodo), namesto da plastenko zavržejo in si vzamejo novo, industrijsko napolnjeno. Plastične kozarce pa sem tudi ukinila (sem zloba, ne? me zanima, kaj se govori po kuloarjih).
Vprašanje je, kako človeku, ki je zrela oseba s svojimi navadami in karakterjem dopovedati, da papir sodi v koš za papir, plastenka v koš za plastiko, steklenica pa v koš za steklovino? Trudim se že cel teden, pa še vedno zjutraj, ko pridem v službo, v košu za plastiko najdem papir, v košu za papir pa plastenko. Pa v košu za vse ostale odpadke, ki je poleg zabojnika za steklovino, prazno steklenico. Mi kar zavre, priznam. Najraje bi napisala vsem kakšen zoprn e-mail, pa se zadržim, preštejem do deset in postavim odpadke na svoje mesto. Mogoče pa jim bom na intranet obesila tale video. Škodit ne more.

Refilanje plastenk pa jim gre bolje od rok. Vsaj to.

P.S. comment na video. Sama že kar nekaj časa s sabo nosim svojo neplastično nakupovalno vrečko, v moji priljubljeni črni barvi.

3 komentarji:

lili pravi ...

kul! vedno vec nas je.:)
po moje se jih da navadit, res pa da pri enih fuuuuuuuuuul traja. tudi meni pri napacnem locevanju zavre kri.

Sebi pravi ...

Samo v vednost: tudi plastenke imajo omejeno uporabo. Mogoče bi bilo bolje, da bi si sodelavci vodo natočili v steklene kozarce (ali bi vam podjetje za novo letno nabavilo Sigg-ove doze). Tako "varčujete" še s plastiko.
Tudi jaz mojih ne morem premakniti...

:-) pravi ...

ej, zdej ko sem nazaj, obljubim, da ti bom pomagala težit ostalim! ;-)