sreda, 17. september 2008

Kriza in še ena kriza

Ja, pa ne gre samo za krizo s pisanjem tegale bloga.
Sodelavec, faca, mi je nedavno tega rekel, da ga daje spomladanska utrujenost. Mene daje jesenski mraz, ki je prišel čisto prekmalu in nenapovedano. In takih presenečenj moje telo ne mara; sploh in še zdaleč ne, pod nobenim pogojem. Ima kar težave s prilagoditvijo, kaj jaz vem, zakaj. Ker pol, ko se enkrat sprijazni s tem, da bo pa sedaj obdobje neprijetnih, nizkih temperatur in da nima nobene izbire, ne protestira več in mirno prenese, da se celo zimo fjakam naokoli s kolesom.
Me je pa danes zjutraj pošteno zmrazilo, ko sem pri komaj sedmih tempraturah na kolesu zagledala najprej tipa v kratkih rokavih, pol pa še enega v kratkih hlačah. Raje ne opišem, kok sem bila zadekana sama.
Od kje za vraga jim ta toplokrvnost?

1 komentar:

lili pravi ...

to se tudi jaz sprašujem, danes jaz na kolesu srečam eno punco v kikli brez pajkic in čisto tanki poletni jakni, jaz pa z rokavicami in šalom. ne štekam jih, bogami da ne.